تماس با مازیار تهرانی

تماس با مازیار تهرانی

برای تماس با مازیار تهرانی شماره موبایل همراه اول ۰۹۱۲۱۸۳۹۶۷۹ را در موبایل تان ذخیره کنید و در صورتی که نیاز داشته باشید تا برای اموری مانند مشاوره به صورت تلفنی صحبت کنید لطفا پیش از تماس با پیام متنی یا اس ام اس هماهنگ کنید.

از آنجایی که مازیار تهرانی سال هاست در کانادا زندگی می کند ممکن است در زمانی که تماس می گیرید با مکالمه موبایلی یا اس ام اس امکان تماس فراهم نشود که راه کارهای زیر امکان دسترسی پیوسته مان را فراهم می نماید.

تماس با مازیار تهرانی توسط تلگرام  یا واتس آپ

پس از اینکه شماره موبایل را ذخیره کردید آنگاه به تلگرام و واتس آپ دسترسی خواهید داشت. و همین که به اینترنت متصل باشید امکان دادن پیام و مکالمه اینترنتی فراهم خواهد بود.

ارتباط با آرامش در طوفان توسط تلگرام ، اینستاگرام ، یوتیوب و فیس بوک

لینک هایی را در وب سایت برای تان گذاشته ایم تا به تلگرام، اینستاگرام، یوتیوب و فیس بوک آرامش در طوفان دسترسی داشته باشید

به یوتیوب آرامش در طوفان که وارد شدید لطفا سابسکرایب کنید تا پیوسته جدیدترین فایل ها و مطالب تهیه شده به شما اطلاع رسانی بشود

بیشتر شما عزیزان با اینستاگرام و فیس بوک آشنا هستید در این برنامه ها همین که درخواست دوستی یا فالو بدهید به صورت مداوم در جریان جدیدترین مطالب آرامش در طوفان قرار خواهید گرفت.

و برای اینکه در تلگرام کنارمان باشید نیز همین که توسط لینکی که در سایت گذاشته شده است وارد کانال آرامش در طوفان بشوید در خدمت شما خواهیم بود.

اشتراک در وب سایت آرامش در طوفان

در این وب سایت نیز به زودی امکان ثبت نام فراهم خواهد شد. مشترک وب سایت شدن هم امکانی است که از تخفیف های کارگاه ها استفاده کنید و هم اینکه به صورت پیوسته در خصوص جدیدترین اخبار و مطالب گذاشته شده در وب سایت مطلع خواهید شد.