آموزش استادی ریکی اسویی آنلاین مجازی

دکتر اسویی osui

استادی ریکی اسویی Reiki Master

همسویی استادی تاکنون بیشترین تاثیر خود را بر چاکرای قلب نشان داده است چاکرای قلب در همان منطقه ای که قلب قرار دارد می باشد رنگ این چاکرا سبز و عنصر آن هوا است.

پیش نیاز ثبت نام برای ریکی استادی 

Reiki Master training این مرحله از ریکی در حال حاضر حضوری برگزار می گردد علاقه مندان به دریافت آموزش و همسویی استادی ریکی اسویی Reiki Master پیش از شروع کارگاه لازم است پیش ثبت نام داشته باشند در این مرحله از تجربه و دانش شما نسبت به سه مرحله قبلی اطمینان حاصل می گردد در صورت موفقیت در این مرحله آنگاه ثبت نام نهایی و هماهنگی برگزاری دوره انجام می شود.

در این مرحله با سمبل دیگر استادی ریکی آشنا خواهید شد شفای استادی را آموزش می بینید و روش دادن همسویی و آموزش ریکی مرحله اول تا استادی را فرا خواهیدگرفت.

شرایط قابل توجه بعد از گرفتن استادی ریکی

دکتر اسویی
دکتر اسویی بنیانگذار سبک ریکی

دوره استادی ریکی اسویی Reiki Master حداقل دو روز کامل تا سه روز خواهد بود پس از پایان دوره در خصوص تشکیل کلاس از شما پیگیری خواهد شد. در دو دوره از کلاس های معلم تان می توانید در جایگاه همکار حضور بیابید تا از نزدیک با برگزاری کلاس و نحوه همسویی مجددا آشنا شوید. هم چنین معلم شما برای یک یا دو مرتبه در کلاس هایی که توسط شما تشکیل می گردد حضور می یابند تا از صحت برگزاری و اعتماد به نفس شما در برگزاری کلاس اطمینان لازم حاصل شود.

نگاهی به بعضی روش های دیگر اساتید ریکی

بسیار شنیده ایم معلم های ریکی هستند که دادن همسویی ریکی مرحله اول تا سوم را در کلاس استادی آموزش می دهند اما دادن همسویی ریکی استادی را برای خود محفوظ نگاه می دارند و شما باید شاگردان تان را برای گرفتن مرحله استادی به معلم خودتان معرفی کنید.

یا شنیده ایم بعضی معلم های ریکی از پذیرفتن شاگردانی که مرحله اول تا سوم ریکی را نزد استاد دیگری گذرانده باشند  خودداری می کنند و علاقه مندان برای شرکت در کلاس های ریکی استادی مجبور به گذراندن تمامی دوره های قبلی با استاد جدید هستند.

مازیار تهرانی در جایگاه معلم ریکی تاکنون به هیچ کدام از این روش ها عمل ننموده است با دادن ریکی استادی هر گونه وابستگی تکنیکی و دانشی میان من و شما قطع می گردد و شما می توانید به صورت مستقل به تشکیل و برگزاری کلاس اقدام کنید. همچنین اگر شما هر کدام از مراحل ریکی را نزد معلم گرامی دیگری گذرانده باشید می توانید برای ثبت نام و گذراندن دوره های بعدی به ما مراجعه کنید

مبلغ شکرانه ریکی استادی

در خصوص مبلغ شکرانه دوره های ریکی و انواع دوره های ریکی لطفا روی لینک زیر بزنید

شامل مباحث اختصاصی تربیت مربی
آموزش همسویی های ریکی مرحله اول تا استادی

هزینه آموزش ریکی

 

لینک کانال مدرسه ریکی در تلگرام
https://t.me/reiki_arameshdartoofan

لینک مدرسه ریکی-آرامش در طوفان در اینستاگرام
https://www.instagram.com/reiki_arameshdartoofan

 

سه اصل مهم در خصوص ریکی

 این نکته بسیار مهم است که بدانیم

ریکی با نیت کار می کند

ریکی به تنهایی کافی نیست

و ریکی انرژی درمانی نیست ریکی  مسیرهای مسدود شده آگاهی و انرژی را باز می کند تا زندگی در چرخه طبیعی خود قرار بگیرد سپس این انتخاب شماست که با آن چرخه چگونه رفتار کنید.

برای آشنایی با مرحله استادی اول روی این لینک بزنید

برای آشنایی با ریکی مرحله دوم روی این لینک بزنید

برای آشنایی با ریکی مرحله سوم جراحی ریکی روی این لینک بزنید

برای آشنایی با مبانی و مفاهیم ریکی روی این لینک بزنید

برای آشنایی با مازیار تهرانی معلم ریکی روی این لینک بزنید

 

مازیار تهرانی

مازیار تهرانی متولد 1344 بروجرد صاحب ده ها مقاله در مطبوعات سراسری و 22 کتاب منتشر شده چندین جایزه ملی و بین المللی، فارغ التحصیل دانشگاه نیوبرونزویک کانادا در رشته IT، فارغ التحصیل MBA دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، جانباز جنگ، مربی یوگا، معلم ریکی و کارونا ریکی، موسس و مربی کارگاه های آرامش در طوفان داینامیک مدیتیشن

2 دیدگاه در “آموزش استادی ریکی اسویی آنلاین مجازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *